понеделник, 31 март 2014 г.

March Favorites - деним и писане

Някой да ми обясни как така вече 31 март и защо аз си проспах първите три месеца от годината! Хората с право казват, че времето лети и не чака никой. Март си отива, оставяйки ни да се насладим на неговия последен ден, слънчев и топъл. А аз го изпращам с месечните ми любими продукти. И предварително благодаря на прекрасната ми Мони, която ме подсети да снимам и напиша този пост. Щях да проспя всичко, кълна се.

Козметика.
Както винаги започвам с козметиката. Този месец не беше един от най-сполучливите в тази област (в коя изобщо беше?), за това имам само няколко продукта, с които мога да ви запозная. 

Би било пресилено ако кажа, че не мога да живея без грима си, но пък е истина, че ми харесва да се глася пред огледалото преди да изляза за училище или разходка с приятели. Този месец намалих черното върху очите си и дадох път на подчертаващото кафеникаво. Миниатюрната палитра на Essence е може би най-любимото ми нещо в цялата кутия с гримове. Освен, че самият цвят е изключително топъл и приветлив, има блестящ ефект. Нанасям го без основа за сенки и стои цял ден при непрестанно движение. Цветът е номер 06, озаглавен "Metropolitan" и е на цена около 5 лева в дрогериите. 

Спиралата, която виждате на снимката, е от същата серия като тази от миналия ми пост, и я мисля за наистина страхотна. Ефектът, който създава, е прекрасно допълнение към сенките,  а прави окото по-голямо и свежо дори без допълнителен цвят. Уголемява, придава обем и
прави миглите по-черни. "Cat walk" на Golden rose можете да намерите във всяка парфюмерия или дрогерия на цена около 4 лева. 
Но цветът не идва само от сенките този месец. Имам четирите молива за очи на Avon от сравнително доста време, но чак сега си позволих да експериментирам с тях и ми харесват наистина много. Имам един обикновен Glimmerstick в цвят Blackest black, и три от серията Glimmerstick diamonds в цветове Sugar plum, Smokey diamond и Brown sugar. Можете да ги поръчате от всеки дистрибутор на Avon. 
В началото на месеца получих като подарък едно от най-любимите ми неща на този свят - Outspoken by Fergie. Просто е Рай. Иска ми се да можех да прикача малко от божествения аромат, събран в малката опаковка. Радвам се, че за втори път имам възможността да го използвам. От картонената кутийка, малката бутилчица, чак до наситенната есенция на миризмата - кара ме да се усмихвам силно и да пръскам настоятелно върху ръката си, за да не изветрее бързо.Парфюмът е закупен отново от Avon, но не мога да ви информирам за цена.
Последни, но не на последно място в тази категория поставям лаковете си на Perfect от колекцията Sand, по които аз, майка ми и сестра ми сме обсебени. Като цяло съм почитателка на марката заради качествените продукти, но тези бяха върхът. Всичко, което търся в лак за нокти, събрано в малката стъклена опаковка. Цветовете на всички изложени в магазина ми се сториха твърде перфектни и едва се спрях на четирите, които всъщност притежавам. Освен това съхнах пет пъти по-бързо от всички останали, които притежавам, а това е огромен плюс, имайки в предвид колко се изнервям, когато трябва да седя и да чакам, без да използвам ръцете си. Номерата на лаковете ми са 11 (зеленият), 40 (лилавият), 26 (телесният цвят) и 17 (синият). Всеки един е между 3 и 4 лева. 

Аксесоари. 
Добре дошло слънчице. 
Само няколко неща успях да задържа като любими този месец, и определено на първо място се изкачват най-най-любимите ми слънчеви очила. Почти убедена съм, че ги взех от Дензъл, но въпреки това са невероятно удобни, не раздвояват погледа ми и не ме боли глава, докато гледам през стъклата. Най-важното - спират напълно слънцето. И бяха по-малко от 10 лева. 
Лентата за глава е може би най-сладкото нещо, което притежавам изобщо. Струва ми се подходяща за времето, сега, когато всичко разцъфва. На главата ми изглежда все едно съм си окачила истински цветен венец. Сдобих се с него още през Януари от финалната разпродажба в H&M, намалено от 15 на 2 лева, колкото и смешно да звучи. 
Гривната на снимката е само една от многото, които сменях този месец. Но е една от любимите ми. Подарък е от стара приятелка, при това за някой рожден ден преди много години, по все още я пазя и сега, по това време на годината, все намирам перфектните тоалети, с които мога да я съчетая. 

Дрехи. 
За пръв път пиша подобна категория, което само може да ви говори за това колко съм развълнувана за новите си придобивки. Първо ви показвам най-удобния чифт къси дънки, които някой някога може да намери. Обожавам принта и с радост бих ви казала от къде са и цената им, но истината е, че нямам никакво понятие. Нямам никакво търпение да стане дори по-топло, за да ги разходя по училищните коридори. 

Вторият чифт дънки идват право от Aeropostale. Да, Aeropostale. Но не за това не мога да се разделя с тях у дома, защото ще ми бъде студено вън. Това са първите дънки, които в действителност са... дънки. Тук рядко може да се намерят такива от този материал, който може да ми напомни за дънките от

тийнейджърските години на майка ми. Накъсан и протъркан плат, мек и твърд едновременно. Изпитвам нужда да ги съчетая с черни Converse, потник с щампа на Ню Йорк и цветната диадема от горната снимка. Или пък просто училищната ми риза, кецове с флорален
принт и раница. Не може ли да стане по-топличко скоро?
Също от разпродажбите през януари се сдобих с прекрасен дънков потник от H&M, за около 10 лева. Перфектен начин да остана забелязана, но далеч от ужасната жега на слънцето, без ръкави и достатъчно тънка материя. Особено след като трябва да прекарвам по четири-пет часа да ден но прозореца в часовете, в което слънцето е точно от тази страна на сградата. Трябва да кажа, че си заслужава да изчакаш известно време и в края да вземеш любимите си дрехи на по-малко от половината цена. Любимо.

Книги.
По принцип не съм никакъв фен на ваканциите, тъй като през повечето време ми е толкова скучно, че ми се плаче. Но пък за едно те са перфектни - четенето на книги. Месецът не беше особено продуктивен в тази сфера също, и не успях да прочета "Грегор Горноземеца" както обещах, но за сметка на това излях няколко това сълзи на "Преди да умра" и края на поредицата "Дивергенти" - "Предани". Двете книги препоръчвам горещо на всеки един от вас, който е склонен да отдели 4-5 часа от почивката си, за да се пренесе в някой чужд живот, далеч от
реалността, и в същото време толкова близо. 
В момента чета "Петата вълна" на Рик Янси, най-накрая, след като си я взех като подарък от мен за мен на Коледа. Трябва да призная, че в началото бях изключително объркана, особено след като първите две части бяха от гледните точки на двама различни човека и до края на втората не разбрах кой говори и какво се случва, но сега, след като "познавам" героите и сюжета мога спокойно да кажа, че замисълът е гениален. Препоръчвам нея също и ще се радвам ако някой от вас е чел някоя от изброените книги, да ми пише, за да си побъбрим. 

Филми.
"Дивергенти". И точка. Ще се смея с глас ако четете блога ми и все още не сте разбрали колко
обсебена съм с това творение на човешките мозъци. Но няма да коментирам отново, а ще изчакам кротко до четвъртък, за да отида да го гледам за втори път. За сега давам оценка 9,9 от 10 за екранизацията на първата книга и препоръчвам на всеки, който си пада по приключенските филми, смесени с малко романтика, да отиде да го гледа. 
Друг филм, който също много ме впечатли, е "Помпей", още в началото на месеца. Определено си падам по такива истории, ефектите и актьорите бяха изключително добри и се радвам, че филма не свърши както обичайно мислят продуцентите, с щастлив край, пускайки само и единствено двамата главни герои да избягат от лавата. Защото щеше да е смешно. Финалът в стил "Титаник" ми допада. 

Музика.








За настроение. 
Сигурна съм, че някъде по долните постове съм споменавала, че от известно време се
занимавам с писането на история. За това слагам това като "за настроение" този месец. Четох книги, гледах филми, слушах музика и общувах с хора, които ме вдъхновиха достатъчно, че да седя с часове до средата на нощите, за да изливам мислите си на празния лист, докато той не придобие напълно магичен вид, благодарение на думите. Само тези от вас, които са се опитвали да създадат хора изпод химикалките си могат да разберат колко уникално е чувството да завършиш глава, над която си мислил дни наред. Струва ми се, че това хоби трябва да присъства във всяка една месечна класация от сега нататък. 

Мразя края на тези постове, те са перфектният начин да завърша месеца си с усмивка. Но сега правя място на нови преживявания, книги, продукти и дрехи. Благодаря на всички, прочели поста, желая ви приятна и ползотворна ваканция с много усмивки и приятни моменти под априлското топло слънце! Чао от мен!