четвъртък, 31 юли 2014 г.

July Favorites - Малко, но любими

Здравейте отново в края на този летен, но неестествено дъждовен Юли. Не мга да се похваля с много нови неща, нито пък такива, които да са приковали вниманието ми за достатъчно бързо. Месецът не беше един от вълнуващите тази година, но да погледнем нещата от добрата страна, става ли? Утре е първи Август! А аз съм само на двадесет и четири часа от топлото ни Черноморие. За това сега бързам да ви покажа любимите си продукти за месеца и да си оправям багажа. Enjoy!

Козметика.
Още по време на училище си набелязах този крем, след като видях моя приятелка да го използва. Влюбих се в миризмата, която несъмнено ми напомня на любимото ми лятно време. И след като най-сетне се сдобих с една тубичка съм особено доволна - омекотява кожата, не изсушава, а приятния аромат стои с часове.
За пръв път този месец си взех и душ гел на Balea, и по-точно този с нектарини и кокос. Определено не мисля, че сбърках в избора си. Наистина приятен продукт. Днес имам път към DM и ще си взема още един, защото този свършва. Мисля, че цената му е по-малко от три лева.
Явно няма как да напиша статия за месечни любими, без да включа някой парфюм от страниците на Avon. Този път в обсега ми е Pur Blanca Blush - верният ми приятел през Юли. И все пак след толкова интензивно използване изхабих сравнително малко. Обожавам миризмата му, цялата линия е страшно сладка и лятна.
Миналия месец обещах, че ако ми допаднат другите цветове на новоизлезлите на българския пазар Baby lips ще пиша. И ето ме сега с цели два гланца. Докато гледах ревюта в ютуб на серията си мислех, че е малко преувеличена манията, но всъщност аз също съм като зарибена. Първо - Pink Punch е супер, има съвсем, съвсем лек розов отенък, мирише на... лично на мен на бонбони. Изключително атрактивни са ми опаковките на всички от серията, може би са една от причините да се спра на тях като продукт за устни. Peach kiss, както се досещате, мирише на един от любимите ми плодове - праскова. Като горния, цвета е съвсем лек и едва забележим бежов, придава блясък и стои... час-два. Макар че аз гледам да си слагам постоянно, харесва ми.
Този месец бях на вълна пастелени розови и синкави тонове, за това се сдобих с... повече, от колкото ми трябват. Реших да си взема два от Avon, след като миналия месец останах очарована от един техен. "Ballerina" е може би най-отгоре на класацията, невероятно нежен цвят, който добива плътност с втория слой. Колкото до "Enchated sired" - отбелязвам като грешка собственото си невнимание. Очаквах цветът да е изчистен, а се оказа с малки бляскави частички. Но въпреки това страшно много ми хареса, цветът е един от абсолютните ми любими, страшно топъл и създава усещане у мен за... плаж. И двата засъхват достатъчно бързо за моите претенции (а това значи страшно бързо), но се развалят за два-три дни. Намерих Miss sorty в DM и се влюбих - малки сладки шишенца с невероятни тонове. Въпреки етикета "за френски маникюр", побързах да взема тези два цвята и вместо то предназначение да си ги използвам както аз си искам. Последен е лакът на Flormar и не можах да се сдържа, трябваше да го притежавам. Както повечето на марката - засъхва бързо и стои доста повече, от тези на Avon. Освен това е от нова колекция, Jelly look, и си признавам - като им видях опаковките - нямаше как да ги оставя в магазина.

Книги.
Най-сетне. Най-сетне се добрах до "Домът на Мис Перигрин за чудати деца" и ви моля на колене да отидете до най-близката книжарница, за да си я вземете. В речника ми няма достатъчно думи, с които да опиша точните си чувства към всеки един ред от книгата. Първо - сюжета. После героите, невероятният стил на писане, и не на последно място - уникалните, но малко плашещи, фотографии, разпръснати между страниците като пояснение на някое описание. Препоръчвам с две ръце и два крака, общо четири палеца и широка усмивка, съпроводена от инфантилно клатене на глава. Трябва да се прочете.
Завърших и "Истината за завинаги", която започнах още по време на пътуването до Испания, но... за която нямах особено време. Последна от тази авторка за годината, книгата беше привлекателна по свой собствен начин и като останалите две - толкова лятна и свежа. Ще ми се да си ги бях запазила за плажа в други ден.
Отново се уверявам, че "Браво препоръчва" спасява човешки животи! Започнах "Обсидиан" със смесени чувства - не ми харесваше особено идеята за извънземни, но бях гледала много ревюта с високи оценки. И оправдаха съдържанието. Никога не съм очаквала да ми хареса история за друга раса, но... ако не сюжета, то героите бяха завладяващи като никои други. Освен силните главни герои, имаше невероятни второстепенни, които завършваха всичко перфектно. А Деймън... Що става дума за него се чувствам биполярна. Обожавам образа му в моменти, в които се държи като задник; понякога го мразя. Шантава работа. Същото се отнася за втората книга "Оникс". Препоръчвам силно също. Не съм сигурна за първата, но "Оникс" може да намерите по реповете за пет лева. 

Филми.
Посвещавам първите два филма на на Бог Чанинг Тейтъм. Страшно много ми хареса "Step up", струва ми се страшно романтично да се връщам десет години назад, гледайки него с бъдещата му съпруга. Толкова са уникалниии. А "Професия стриптизьор"... Айде де. Мат, Алекс и Чанинг без ризи. Нямам какво да кажа повече.
Не отидох да гледам "Ной" по кината, но след като си купих нов телевизор, подходящ за любимите ми кино вечери, реших, че ще е супер яко да си го пусна. И съм щастлива от решението си, като цяло ми хареса. Имах ниски очаквания, не мога да обясня защо. Оценявам ефектите, предаването на историята и актьорската игра. Но все пак... имаше нещо, което ме ядоса. Не знам какво. 
"House of wax" определено не гледам за пръв път, но онзи ден го хванах по телевизията. Може би защото беше пълна тъмница, а екрана е огромен... беше страшно яко. Чад Майкъл Мъри и Джаред Падалеки в един филм е бум.

Музика.








За настроение.
Настроението ми този месец беше напълно подвластно на Оли - новият ми телевизор, и приятелите ми като цяло. чак сега осъзнавам колко уникално е да мога да си легна и да гледам любимите си филми и предавания на гигантски екран с уникален саунд в тъмнина. Като в кино. 
Към настроение мога да прибавя и едно приложение, което изтеглих на таблета - Shazam. Постоянно музика, където и да съм. Да, минус е, че намира само хитови известни песни и онази непозната за мнозинството страна на ютуб го няма, но ми върши страшна работа като чуя някоя песен по радиото и искам да я намеря. 

И сега се усмихнете и се пригответе да сграбчите последния почивен месец (за учениците), изпълнен с нови преживявания, усмивки, и който сполучи - слънце! 

2 коментара:

  1. Ехе ли бе?! Музиката много ме радва :з :з :з Мисля, че току - що ми добави няколко песни към плейлистата ми. Бтв, къде ще ходиш на море?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Песничките са наистина зарибяващи. В началото на лятната ваканция ходих до Испания, Италия и Франция, където правих плажчета, прескочих да малко и до нашето черноморие, защото селото ми е там, а в началото на Септември планирам още една почивка, по повод началото на учебната година :) Вероятно отново ще си бъда на село - Ахелой, като на плаж всеки ден в Поморие (любимият ми град <3).

      Изтриване