четвъртък, 6 ноември 2014 г.

Бърз ъпдейт (пълни глупости)

Вместо да пиша този пост сега би трябвало да седя и да уча, защото утре в шест от седемте ми часове ще ме изпитват или ще правя контролно. Но изпитвам нужда да не докосвам учебника по физика (най-вече). Седна ли да уча сега знам, че ще стана в девет, като ще пререша учебника по математика (защото майка ми не ме пусна на училище и сега нямам идея как се решават едни от задачите, именно тези, на които ще ми е теста). Имам да прочета откъсът от Дон Кихот в христоматията и да уча за теста утре, плюс да се поровя из записките от лятото за отговорите на пет въпроса по "Хамлет". 
But hey - калъфчето (черупчицата) от Ebay ми дойде и сега остава само още едно, него най-много го искам - с щампа на Вината в нашите звезди.
Днес беше изключително скучен ден. Две оценки, все отлични, спане, само шест часа... и избягах от Физическо-модул, защото много мразя да стоя в часовете на господина. Обикновено не правя подобни неща, но обстоятелствата са по-особени. 
Имам нов списък с лафове/цитати от класа, също и забавни случки, но смятам да ги отложа за следващ пост, за да понатрупам още мъничко. Имам усещането, че утре ще бъде бум на подобни, защото имаме подходящи часове. Ще видим. 
От повече от две седмици се опитвам да дочета "В обгорени земи", но училището ми пречи. 
И вчера два часа писах интерпретативно съчинение на тема "Луд ли е Дон Кихот?", което завъртях така, че писах дали е мъдър. Но това... едва ли е толкова грешно, защото двете неща според мен са взаимно свързани и едното обяснява другото и... това звучи тъпо и грешно. Но
бихте го разбрали, ако прочетете аргументите ми, уверявам ви. 
О, сетих се - поздрави на всеки от класа ми, който чете това в момента. Оказа се, че броя се увеличава. (Отивайте да учите по физика, че утре цял час ще изпитва.)
Оказа се, че като цяло класа има повече двойки по Етика, отколкото по Математика и Химия. 
Не беше добра идея да започвам да пиша, тъй като в момента се оглеждам из стаята, за да се сетя какво да кажа. Изчерпах се доста бързичко. Това е защото не мога да спра да си мисля са математика. Ох. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар