понеделник, 1 декември 2014 г.

#Blogmas1

Чак сега видях One direction на плакатите отзад... Ами... както и да е. 
Честит първи декември! Започвам да отброявам дните назад, чак до 25-ти. Което ми напомня да си купя един от онези детски календари с шоколадчета, предназначени по едно на ден, които обикновено изяждам наведнъж, защото не съм особено добра в налагането на забрани що се отнася до шоколад. Трябва коледното настроение да е пълно. Е, щеше да е ако днес не бях правила дне контролни и не ми бяха връщали още две. Нямаше да ми е толкова гадно ако половината ми клас не беше избягал. Не съдя техният начин да се справят със ситуацията, като се замисля и на мен не ми беше зле - на тишинка, най-накрая чух гласа на госпожата по биология, няма да ме изпитват по география, защото правих тест. Много, много неуспешен тест. Възможно ли е аз да уча нещо и да го повтарям, и да го дъвча, и най-накрая да ми дадат съвсем различно нещо? 
Между другото снимката, която виждате отгоре на физиономията ми е една от крайно многото неуспешни. Едвам избрах една и... все още се чудя дали да не я подменя, преди да публикувам това.
В училище напоследък обсъждаме идеята да си подаряваме подаръци в класа, но имаме проблем. Ако напишем листчета за теглене с имената на човек, то все ще се разбере кой на кого подарява, ще последва и разменяне. А ако обозначим момичетата с "ж", а момчетата с "м" няма да знаем как да подберем подаръка и дали той ще хареса на въпросната персона. В момента се чудя какво да вземем като решение. Друго - украсата за стаята. много ми се иска да си купим и да украсим, и да е уютно този месец. Преди две години си взехме и елха и гирлянди, но май някой ни ги открадна след това. Една от причините да не събираме пари сега. Другата - едни ще дадат по лев-два, а тези, които се скатаят в последствие ще развалят всичко. Защо сме десети клас и все още се държим като бебета?
Имам да правя презентация, а вместо това си пея коледни песнички и разглеждам снимки в Weheartit. И съм вдъхновена да правя неща според времето и сезона, страшно много ми се украсява вкъщи, искам свещи и да нямам домашни за утре, нито пък тест в сряда и класно в петък. А, искам и огромна купа с портокали и мандарини и възможността да ги изям без да ми стане тежко. Само аз ли обичам толкова много тези плодове?
Ах, пожелавам си да продължа да публикувам редовно следващите тридесет дни! И се надявам това да ви харесва! ще се радвам да ми разкажете за вашето настроение, какво обичате в зимния сезон или дори какво искате за Коледа където намерите - в коментарите, аск-ът ми, където и да е! Но засега това е от мен. Чао!

2 коментара:

  1. Авв, много ме зарадва с новината, че ще публикуваш всеки ден, късмет! ;з

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! ♥ Искам и ти! Защо не се включиш? ;3

    ОтговорИзтриване