понеделник, 29 декември 2014 г.

#Blogmas29

Липсва ми Мони. Не сме си писали от страшно много време, от както отиде на почивка, и честно казано нямам търпение да се прибере и да ми разкаже как е минало пътуването, да си бъбрим за случайни неща и да си уговорим среща най-накрая! 
Как може да се уморявам от правене на нищо?
Определено е нещо ново. И хич не ми е забавно, просто ненавиждам да бездействам.
За сметка на това обичам вторият том на "Граф Монте Кристо", защото има повече интрига, а и ми е невъобразимо смешно колко превзета е госпожа Данглар. И интригите. Ако бях на мястото на Дантес въобще нямаше да се сетя как да ги изработя всички. За мен е очевидно какво става, но се опитвам да си представя онова време и колко наивни са били хората, че да не се досетят, че някакъв си там "граф" с огромно богатство не е света вода ненапита.
Къпали ли сте се някога в сняг? Аз го направих. Скочих в една преспа и се прибрах погра от главата до петите. Пръстчетата би пяха толкова измръзнали, че едвам ги усещах, краката ми бяга адски червени, а имах само няколко снимки. Главната идея на излизането беше да си правим снимки. А ние плувахме в снега.
Дните ми са толкова впечатляващи, че сама си завиждам за вълнуващия живот. Как ли пък не.
Официално искам училище. Дори с цената на изпитвания и проекти. Моля ви. Много ви моля.
(И сега времето започва да тече още по-бързо и изведнъж утре трябва да ставам в шест.)
(Не знам какво искам.)
Препоръчайте ми някой изключително интересен филм. След тези вчера само искам да си направя чай и да седя два часа пред телевизора. Сериозно, няма ли някой нов и много интересен филм, който ви е направил впечатление напоследък? Защото няма нищо по кината, а аз нямам късмет да попадна на интересно заглавие в Замунда...
Майка ми днес ми каза, че сънищата, които сънуваме между Коледа и Нова Година се сбъдват. Стана на въпрос заради онзи сън за Барселона, за който писах в някой от предишните постове. Дано наистина да е така, защото би било страшно яко да уча там, и да си наперя приятели, да започна работа и така нататък. О, освен това мама може да казва името на "Три метра над небето" на испански, след като прочете поста дойде и ми показа. Браво, Мамо! Следващото ниво: стихотворение на испански. ¡Suerte!

1 коментар:

  1. Аз много искам да гледам 'What if', но по незнайни причини все още не съм го теглила и все пак мисля, че е интересен. А филм, който препоръчвам е 'If I stay'. На мен много ми допадна.

    ОтговорИзтриване