събота, 21 февруари 2015 г.

Гадната седмица свърши

Да те накарат да стоиш в училище до седем вечерта и на следващия ден да отидеш за първи час в седем и половина е възможно най-гадния номер, който могат да ви извъртят от училище. Защото в 99,9% от случаите има странични ефекти като главоболие, несъсредоточеност... и ненаписани домашни в комбинация с ненаучени уроци, въпреки, че се очаква да ви изпитват по половината предмети. 
Още по-гадно е като същия ден имате олимпиада и трябва да пропътувате половин София, за да стигнете на време, и да стоите още два-три часа, за да си я напишете. 
Това ми се случи на мен вчера. Само дето не стоях цял ден в училище, защото ме заболя главата, и се оказа, че училището, в което щеше да се проведе вторият кръг на олимпиадата по испански не е никак далеч. Но все пак няма как да го пропусна.
Последната седмица беше ужасна що се отнася до училищните ми занимания и задълженията ми тук. Страшно много ми липсва да пиша постове. Но в момента съм в един вид reading slump, въпреки че съм подхванала поредицата "Хари Потър". Чета. Но не се чувствам като да пиша ревюта за тези книги. Обичам ги, но и аз не знам как да обясня нежеланието ми. 
Планирам след четвъртата книга, тази, която чета в момента, да се върна на някои единични книжки от TBR списъка ми, да напиша няколко ревюта...
И като споменах това, чудя се дали да не напиша едно и за филма "Петдесет нюанса сиво", защото си мисля, че имам да кажа някои неща. Гледах го снощи с майка ми (да, правилно прочетохте) и надмина очакванията ми в много отношения, които предполагам, че ще ви бъдат интересни заради многото противоречиви мнения в интернет. Ако ми остане време днес или утре ще се заема и с тази задача.
Между другото днес се сдобих с ново нещо, което да обичам - Samsung Galaxy A3. И имам нужда от помощ за името. Аз кръщавам всичките си вещи и няма да е честно тази да си няма име. Така че ако имате някакви идеи, имена на герои от книги/ сериали/ рандъм прозрения, чувствайте се свободни да ги споделите. 
В последно време много си мисля за сериалите, които гледам, и се чудя кои от новите напоследък са достатъчно добри,че да бъдат причина за забавеното писане на домашни. Онзи ден изгледах пуснатите епизоди на "Eye Candy" с Виктория Джъстис и смятам да го продължа, но определено се нуждая от нови. Може би "Shameless" или "Hemlock grove", нямам никаква идея, а пък много желание (и време, което не бива да бъде свободно,но все пак е. Кълна се, че си пиша домашните и нито веднъж не съм се явявала в училище без, въпреки това, което пиша тук.)
През изминалата седмица се случиха няколко много яки неща, свързани с блога ми, но за сега ще се въздържа от споделянето им, поне докато не съм абсолютно убедена. Но все пак искам да благодаря на тези от вас, които четат редовно, а и нередовно, пишат коментари и посещават блога ми. Супер сте! Никога не съм вярвала, че ще има хора, които се интересуват от нещата, които пиша. Чувството е много яко. 
И така, от сега ще се старая да съм по-редовна тук, ще се опитам да си разпределя времето и... общо взето ще видим как ще се получат нещата с гадната ми програма и десетките уроци и изпитвания. И книги междувременно. Но за сега е това. Чао, beautiful people.

Няма коментари:

Публикуване на коментар