петък, 17 април 2015 г.

Два дни в един пост

Вчера сутринта казах, че денят ми ще бъде пълен от девет до седем вечерта, а утре (тоест днес) ще седя по пижама до последния момент. Правя бях. Много добре се познавам.
Това е и причината да пиша пост, ако не го правя ще седя и ще се взирам в книгите си с ненормална усмивка, потривайки ръце, но без да ги докосвам.
Вчера беше един изключително интензивен ден. Имах няколко основни неща, които трябваше да направя - да отида на военно обучение, да посетя офиса на и.к. Ентусиаст, да отида на литературна среща с автора Владимир Зарев, след това на училище. Проблемът ми беше, че военното започваше от 10:30 и свършваше около един, посещението ми в офиса не трябваше да бъде по-късно от единадесет, а началото на срещата бе насрочено за 12. Нямате си идея колко бързо военното обучение отпадна от списъка ми със задължения за дена. Дори не ме интересува неизвиненото отсъствие. 
За посещението си в Ентусиаст няма да говоря, защото се бях шашнала без причина и в ума ми да кажа име и да намеря жената беше изключително трудно препятствие. Справих се. Резултатът ще ви кажа в някой друг пост. 
А срещата с Владимир Зарев беше доста интересна и приятна. Отидох само пет минути по-рано и се юрнах да помагам в подготовката на кабинета по обществени науки, за да има някакъв представителен вид. След това се яви мъжът, карайки ме моментално да се почувствам страшно глупаво, тъй като знаех (и все още знам) някакви базови факти за него, за живота и творчеството му. Първата част от срещата премина в четене на последната част от трилогията му, а след това преминахме към въпросите, като аз се превъплътих в... човек, който измисля яки въпроси и записва нещото с диктофона на телефона си. И "ела-с-мен-да-му-зададем-още-няколко-въпроса" човек за Мария, която ме накара и лично да се запозная с него, защото мен ме беше малко срам.
Аз съм срамежлив човек, ако вече не сте го разбрали. 
Всичко натам е училище. О, няколко важни неща. Няма да остана на поправка по география, защото на последния (много гаден) тест имам петица. Държа да отбележа, че е една от малкото в класа. Също така си взех стипендията, с която поставям началото на събирането на книги за летния базар на книгата в НДК. (О, на събирането с господин Зарев се запознах с хората, които организират един от панелите там. Миналият път май беше Скандинавска литература...)
Гледа ми се някой много интересен филм. Или "Игра на Тронове". 
Сега отивам да правя упражнения. 
(Това е един от най-кратките ми дейли постове. Просто ми се искаше да попиша. Окей? Окей.)
Дописване от 17.04: Явно не е бил най-натовареният ми ден. Днес ще бъде. Молете се за мен и оценката ми по математика/български/физика/етика. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар