сряда, 6 май 2015 г.

Bookshelf Scavenger Hunt TAG

Колко пъти трябва да кажа "Благодаря" на Юли, че ме тагна? Защото това беше най-забавният таг, който съм правила. Много пъти... По рафтовете ми настъпи безредица, но ми се стори толкова занимателно, че се разочаровах, когато въпросите свършиха. Предлагам да оставя обясненията и да пристъпя към снимките.

Намери име на автор или книга със З в него.
"Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак и "Истинското значение на Смекден" на Адам Рекс.

Намери класика.
"Джейн Еър" от Шарлот Бронте. Впрочем планирам тази книга да е в списъка ми с книги за четене за следващия месец, защото е крайно време да се включа в hype-ването.

Намери книга с ключ на нея. 
"Коледата на Поаро" от Агата Кристи, точно над заглавието вдясно е ключът.

Намери нещо на рафта си, което не е книга.

Малко счупената ми чашка на "Хари Потър" - съкровище.

Намери най-старата книга на рафта си.
Не мога да гарантирам, че "Тристан и Изолда" е най-старата книга на рафта ми, но определено е една от най-старите, които имам. Купих я от "Славейков" и дори да е запазена изглежда, че е била четена много пъти.

Намери книга с момиче на корицата (или жена).
Осъзнах, че имам твърде много книги с момичета на кориците. Избрах "Изборът" (хаха), защото е една от най-красивите измежду тях.

Намери книга с момче на корицата (или мъж).

Намери книга, която има животно на нея.
"Чисти" от Джулиан Багът е единствената книга с животно, която имам, и още една, която трябва да прочета в най-скоро време.

Намери книга с мъжки главен герой.


Намери книга само с думи на нея.
Не схванах особено какво трябва да означава "само с думи на нея". Мислех, че не трябва да има картинка на корицата, но сестра ми каза да снимам някоя, в която вътре няма картинки, за това дори и да не е вярно, моят избор за тази категория е "Шепот" от Изабел Абеди.

Намери книга с картинки вътре.
С "Градът на сънуващите книги" отпразнувах деня на книгата и авторското право. Благодаря, мамо, че ми позволи да си я поръчам!

Намери книга със златни букви.

Сестра ми се включи тук с предложение "Грегор и проклятието на топлокръвните", защото аз друга книга със златни букви нямам. Тенкс, сис.

Намери дневник- истински или фалшив.
Аз нямам дневници, които да снимам, за това на снимката виждате "Живота, какъвто го познавахме" и "Жената в черно", които са написани под формата на дневници.

Намери книга, написана от някой с често срещано име (като Смит).
"Заедно на път" от Сара Десен.

Намери книга, която има близък кадър на нещо.


Намери книга на рафта си, която е написана в най-ранният период от време, която имаш.
Доста си личи, но "Покемон" е едан от най-старите и четени книжки от ранния ми период, които имам в себе си и днес.

Намери книга с твърди корици с подвързия.
Нямам книга с твърди корици и подвързия, за това снимам "Домът на мис Перигрин за чудати деца", която е само с твърди корици.

Намери синьо-зелена книга.


Намери книга със звезди.
На снимката не си личи, но зад заглавието "Светлината, която не виждаме" има множество звездички.

Намери книга, която не е YA. 


Намери най-дебелата книга, която имаш.


Намери най-тънката.


Намери книга с много гледни точки. 
Трите гледни точки на "Реквием" не са чак толкова много, но май нямам книга с повече.

Намери блестяща книга/ лъскава.
Май и много блестящи книги не притежавам. Намерих "Създадена от дим и кост" от Лейни Тейлър, която е частично лъскава.

Намери книга с цветя.

Още веднъж благодаря на Юли. Сега тагвам Гери, Вик и Нили, надявам се да решите също да направите този таг!

Няма коментари:

Публикуване на коментар