вторник, 5 май 2015 г.

The Book Combo TAG

В последно време не мога да спра да редувам таг постова и ревюта, но такива са обстоятелствата. Името ми е споменато в толкова много подобни публикации, че все още нямам никаква идея как ще наваксам на време и така че да не обидя хората, които са ме тагнали. Знам само, че няма начин да пропусна поредната поредица от интересни въпроси.
Днес вниманието ми е изцяло насочено към The Book Combo Tag. К. Димитрова ме тагна, а аз нямам никакво търпение да премина към въпросите.

1. Кои двама автори бихте искали да обединят авторските си умения в една обща книга? - Бих заложила много на Стефъни Пъркинс и Рейнбоу Рауъл. Между писането на двете има допирни точки, макар и не много, и двете изграждат невероятни герои. Искам да видя сюжет-комбинация от идеите на двете.

2. Коя е любимата ви съвместна работа между автори? Независимо дали са кратки истории, или книга, върху която авторите са работили заедно. - Не съм чела много книги колаборации, за това залагам на "Сняг вали" на Морийн Джонсън, Лорън Миракъл и Джон Грийн. Триото ми допада, като имам забележки, но цялостният подбор на трите истории прави сюжетната линия напълно завършена, интригуваща и топлеща, особено през зимните дни.

3. Ако можехте да комбинирате две истории и да ги направите на една обща книга, кои щяха да бъдат те и какво щеше да стане заглавието им? - Хм. Бих комбинирала "Заедно на път" и "Слушай", и двете на Сара Десен. Поотделно не са лоши, но са някак си "незапълнени" - ако се комбинират, действието ще бъде много по-интересно, героите ще са по-комплексни, а и ще имаме мааалко по-дълга обща книга, наречена "Слушай  ме по пътя", примерно.
Това звучи нелепо.

4. Кои двама герои от различни книги, бихте събрали заедно? - Селена от "Стъкленият трон" и Гидиън от трилогията за Скъпоценните камъни, макар че това може да се окаже и голяма грешка.

5. Кои два свята от различни книги, бихте искали да видите заедно в един епичен свят? - Искам да видя светът от "Дивергенти", съчетан с този от "Хари Потър", просто защото двете заедно биха създали огромна, гигантска смесица. Също така няма нещо, което да обичам повече от магическият свят и кастовото общество.

6. Коя поредица ще се радвате да видите събрана в една книга? - "Делириум", три книги ми се сториха твърде много. И някъде по средата вече беше твърде отегчително и бавно.

Сигурно вече всеки възможен блогър е отговорил на въпросите, освен Зин и Миш, в чиито блогове погледнах. Тях двете тагвам и пожелавам да се забавляват, ако решат да го направят! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар