неделя, 29 ноември 2015 г.

November Wrap up and December TBR

Украсих коледната елха, намерих коледен плейлист, който да звучи на фон в стаята ми, която мирише на мандарини и зима, и съм готова да приключа и предпоследния месец от прекрасната 2015 година. За съжаление, не особено успешно по някои параграфи. 
Ноември бе напрегнат месец. По интересна причина всички учители решиха да ни затрупат с контролни и изпитвания всеки възможен ден от седмицата. Сама дадох старт на участието си в Световния месец за писане на роман, а също така се съгласих да присъствам на среща с испанска авторка, чиито книги трябва да завърша преди пети идния месец. Заради всичко това прочетох една-единствена книга - "Ключът на Блекторн" от Адам Сендс. Беше ми изпратена предварително от издателство Егмонт и им благодаря за възможността да я прочета преди всички останали читатели! В ревюто, което ще намерите тук, подборно съм изразила мнението си и ако има други, вече свършили - бих се радвала да чуя и вашето такова! 
На декември гледам по-позитивно. Както вече казах, имам да прочета три книги за испанката, на чиято дискусия ще присъствам - Майте Каранса. Първата книга, която вече и започнах, е "Отровни думи" - ще се опитам да я приключа тази седмица, за да продължа с трилогията "Войната на вещиците". На снимката виждате само втората книга, защото на мен се падна тя при раздаването от училище, но имам намерение да помоля някой съученик за първата на заем, ако изобщо ми остане време. Искам да дочета и "Мечът на лятото" от Рик Риърдън - нея получих отново от издателството преди страшно много време. Не обичам да изоставам с графика и книгите, за които трябва със сигурност да пиша ревю, поради което тя е приоритет също. Както и "Книгата на тайните" от Ерика Суайлър, пратена ми от "Софтпрес" - признавам си, забравих да я снимам. 
Надявам се да стигна и до "Баба праща поздрави и се извинява" от Фредрик Бакман. Авторът е много обичан в България, името ме и доста известно. Нямам търпение да си отдъхна с втората му издадена тук книга, която, освен всичко, изглежда като че ли има коледни мотиви. Перфектното четиво за студените празнични дни! 
Надявам се ноември да е бил по-продуктивен за вас, а декември да ви донесе щастие, успехи и много, много книги! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар