неделя, 20 декември 2015 г.

Любими зимни книги! Blogmas #9

Източник: Tumblr.com
До преди малко си мислех, че вчера беше петък, а аз имам още една свободна вечер без Блогмас. Но после прочетох в групата на класа, че утре сме на училище от по-късно и прекрасната надежда за един ден почивка повече се срина със скоростта на падаща звезда, запътила се право към коледното ми настроение. 
Но като изключим това, цялата атмосфера на декември ме кара да се чувствам неадекватно. Вече втора седмица съм на уроци в неделя, дните ми бяха претъпкани с контролни и изпитвания, времето вън не напомня поне мъничко за приближаващите празници. А Коледа е след само пет дни! Вече сме напълно готови с подаръците за повода (ако изключим липсата на един елемент от този на братовчедка ми) и поне това отпадна от главите ни. Но честно, не зная как ще издеяна последните три дни преди почивката. Негодуванието ми срещу тъпотията първият ни ден ваканция да е 24 декември е огромна. Това не е ваканция! Кое ще свърша по-напред - ще си взема дъх от глупостите в училище, ще довърша задълженията си, ще се видя с приятели или ще обърна внимание на семейството си? Въпросът ми е какъв е проблемът да ни пуснат три дни по-рано? И без това в учебно време нищо няма да правим... Тази ситуация ми напомня за миналата година, когато класното ни по испански беше буквално последният ден преди почивните дни. Познайте кой беше единственият клас за пети час в училище. Десети В. 
Преди около час завърших "451 градуса по Фаренхайт", но не смятам да пиша ревю, въпреки че ме впечатли и несъмнено считам тази книга за една от любимите ми. Не се чувствам напълно окей с това да пиша за книги, които спадат към класиките и са много над тийн и янг адълт литературата, която чета обикновено. Обикновено имат много повече пластове и значение, трябва да бъдат разгледани от много различни перспективи, а аз не бих могла да ги вмъкна само в един пост. Освен това наистина не желая да се опитвам. Става ли въпрос за класика, преживяването от четенето е малко по-лично и неподходящо за толкова публичност. Поради тази причина ревюто ми за "Граф Монте Кристо" стои в черновите вече повече от година.
Това обаче не ми пречи да кажа, че книгата несъмнено заслужава прочитане и ако някой ден не знаете како да вземете или се чувствате като за нещо по-сериозно, опитайте Бредбъри!
Сега планирам да довърша "Книга на тайните" от Ерика Суайлър. Вече я започнах, но вие знаете, че седмицата ми беше напрегната. А Бредбъри прочетох, защото го получих като подарък от една от най-добрите ми приятелки, а и беше в списъка ми с желания от много време. Но да, чувствам се виновно, че толкова много забавих книгата от Софтпрес и се надявам до утре по обед да съм я завършила. Струва ми се напълно реално - интересна е.
Темата на днешния пост по принцип е най-добрите празнични книги. В моят списък биха влезли "Коледна песен" от Чарлс Дикенс, която можете да спечелите от все още отворения Giveaway, като кликнете тук, също "Сняг вали" от  Джон Грийн, Морийн Джонсън и Лорън Миракъл. Споменавала съм я много пъти - несъмнено е едно от любимите ми празнични четива, макар и да не харесвам особено много разказът на Грийн. Харесвам "Girl online" от Зоуи Съг, която въпреки лятната си корица се развива през зимата. Сигурно има и други, но щом не мога да се сетя, то значи не са чак толкова близки до мен.
И... вече се изчерпах. До края на вечерта имам намерение да напиша два поста и да започна трети, а след това да се наспя хубаво, защото дори уикендите се събуждам в седем и си лягам след дванадесет. Надявам се идната седмица да е успешна за вас! И не забравяйте, че giveaway-ът свършва на 24-ти и ако искате да се включите, сега е моментът! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар