петък, 25 декември 2015 г.

Весела Коледа! Победител от giveaway-а! Blogmas #11

Весела Коледа на всички! Ето, че краят и на това дойде! В момента четете последният Блогмас пост за 2015 и това ме прави едновременно щастлива и малко тъжна. За мен беше огромно удоволствие да пиша, да чета отзивите ви и главно да знам, че има някой, който три пъти в седмицата влиза и чете написаното от мен! Приех го сериозно и заради това се извинявам, че вчера пропуснах предпоследния пост. Денят ми беше крайно не-коледен, времето вън не успя да ме предразположи като за Бъдни вечер и прекарах целия 24-ти в някакви рутинни дейности като всеки друг делничен ден. Вечерта се пооправи, къщата най-накрая замириса на сърмички и стана време да отваряме подаръците. В семейството ми не чакаме до сутринта на Коледа, а отваряме всичко под елхата предната вечер най-вече от нетърпение. Получих подаръци, изненади, Монополи... Радвах се на изненадите на останалите хора от семейството ми. И в полунощ стана време да изтегля победителя от giveaway-а.
Първо искам да благодаря на всички, които се включиха! Признавам си, че не очаквах да има желаещи и вашето включване ме зарадва ужасно много! Иска ми се да можех да подаря по нещо малко на всеки от вас, но за съжаление нямам тази възможност. Това, което мога да направя обаче, е да изтегля втори победител, който не бе обявен в официалния пост за състезанието. Реших, че след като това е втората Коледа на блога ми би било страхотно да зарадвам двама от вас. Наградата на втория изтеглен се състои в дрешка за книжка и книгоразделители като тези на първия! 
Първият късметлия, изтеглен на абсолютно случаен принцип чрез www.random.org, е номер 12 - Катерина Василева, а вторият, избран по същия начин, е номер 6 - BookTagsbyAna! Честито на двете ви! Ще осъществим връзка чрез оставените координати! Отново благодаря за участието както на вас, така и на останалите! При първа възможност ще подготвя още подобни състезания с награди!
И... с това официално закривам Blogmas! Надявам се да сте прекарали страхотно Бъдни вечер и да сте получили всички желани подаръци! Нека остатъкът от почивката ви е прекрасен, весело посрещане на новата 2016 година! Дотогава ще се срещнем още няколко пъти, но няма да пропусна нито една възможност да ви пожелая!

Няма коментари:

Публикуване на коментар