сряда, 30 декември 2015 г.

Holiday Booktube-a-thon 2015 Wrap up

От двадесет и седми до двадесет и девети декември се проведе последният официален годишен Booktube-a-thon маратон, в който аз, както се досещате, участвах. Исках този месец да наваксам с много книги, за да компенсирам предните два, но ваканцията ми започна с приятели, кафенета и събирания и застраши сериозно намеренията ми. Затова тези три изминали дни се изолирах колкото се може повече и се нагърбих със задачата на завърша и четирите предизвикателства на маратона. Ариел Бисет, една от любимите ми бууктюбърки, отново бе уцелила в десетката с тях. Условията бяха следните:  Да се прочете книга с бяло на корицата; книга-продължение на нещо, което си харесал през изминалата година; книга, получена като подарък; общо три книги. И аз, приятели, завърших всички. 
Романите, на които се спрях този път, са "Огнената наследница" от Сара Дж. Маас, "Битката за лабиринта" от Рик Риърдън и "Игра на тронове" от Джордж Р. Р. Мартин. Общият брой изчетени страници са 1637. Звучи невъзможно и приятелките ми от блогър групата все още не могат да повярват, че завърших "Игра на тронове" за около 24-25 часа, но... Когато нещо ми е наистина интересно, времето няма никакво значение, също и околните. Просто сядам и изяждам 700-те страници.
Не мисля да говоря подробно и да правя мини ревю на всяка една от книгите, защото мога да ги обобщя само с едно изречение - наистина ми харесаха! Знаех, че ще бъде така, затова и ги избрах. Три дни са малък период и предизвикателствата няма как да бъдат завършени, ако не се наслаждаваш на това, което четеш. 
Изборът ми беше доста труден, впрочем. На 27-ми вече бях започнала с "Огнената наследница" и реших да продължа с нея, защото и без това се вписваше в две от условията - продължение на нещо харесано и книга с бяло на корицата. Пърси Джаксън също харесах веднага - купих си я сама неотдавна и не ми се искаше да престои на рафта половин година. Отговаря на условието да се прочете книга продължение. Но след нея дойде трудната част - тази с подареното четиво. Защото тази Коледа реално получих само две книги, и двете - масивни. Върнах се назад, за да намеря нещо по-малко, подарено по друг повод, но отново в списъка ми бяха само "Игра на тронове" и "Играч първи, приготви се". В крайна сметка се спрях на началото на сагата - и без това с майка ми започнахме първи сезон на сериала преди няколко дни. Радвам се за решението си!
Сега остава да чакам следващия подобен маратон, както и възможност да участвам, разбира се! Надявам се тези три дни четене да са били успешни за решилите да се включат! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар