неделя, 31 януари 2016 г.

January Wrap up and February TBR

Отвътре ми идва да отделя кратък параграф, за да споделя как мина месецът ми като цяло, но с напредване на времето ще се превърне в едно безкрайно оплакване от времето, което лети - поне така се случи през изминалата 2015-та. Вместо това ще отбележа с две думи - беше спокоен, точно обратното на четенето, което успях да наместя между задачите. Не прочетох набелязаните през декември книги, но имах възможността да обърна внимание на други и в крайна сметка не съжалявам за решението си поради простата причина, че така и не попаднах на роман, подходящ за категорията "невъобразимо лош". Най-далеч от това стоят "Клетниците" от Виктор Юго и "Ясновидците" от Либа Брей. "Клетниците" вече е един от най-любимите ми романи, макар и след класика като "Граф Монте Кристо". Отне ми повече време да я прочета, но това е обяснимо, взимайки в предвид тежката тема и всички възходи и спадове в животите на героите, спечелили си местенце в сърцето ми. Колкото до "Ясновидците", изключително съм щастлива да я отбележа като истинско попадение измежду съвременните тийн заглавия. Насипах цяло ревю, което можете да прочетете тук.
Прочетох и първата си книга на Артър Конан Дойл - "Баскервилското куче". Вече съм казвала, че съм почитател на Шерлок Холмс, но сега вдигам три пръста и подсвирквам в името на останалите книги за детектива, които ще прочета в близкото бъдеще. 
Любов тая и към Girl Online: On Tour от всеобщата любимка Зоуи Съг. Планирам да пиша подборен пост за нея следващите дни, но искам да кажа, че ми хареса малко по-малко от първата част. Не съм наясно как стоят нещата с ghost writer-а, ала ще проуча и ще се обоснова за мнението си. Общо взето не достигна нивото на Girl Online, но пък надмина "Ние, останалите, просто живеем тук" от Патрик Нес. Обичам Патрик, фен съм на книгите му, но тази така и не успя да ми се хареса колкото вече познатите ми. Историята проследява период от животите на хората, които не са така наречените "избрани" деца, сещащи се във всеки съвременен роман. Затова и действието е мудно, скучно, без перипети, освен в първия параграф от всяка глава, който с бързи думи разказва какво е приключението, в което персонажите не участват.
Колкото до заглавията, които избрах за февруари - реших този път да избера само две и да оставя изборът си отворен. Миналият месец само за да има нещо избрах двете книги от "Орденът на ясновидците" и така не ги започнах, просто защото не ме интересуваха. Затова в новия списък включвам само "Връзка" от Рейнбоу Роуъл и "Тъмна Дарба" от Александра Бракен. И двете са ми интересни, развълнувана съм за тях, искам да пиша ревюта... Със сигурност няма да са единствените две в предстоящия wrap up, но ми харесва мисълта този път да си дам малко повече свобода. Мисля, че това е добра идея, имайки в предвид факта, че втори срок започва, аз сменям смени и нямам никаква идея как ще привикна към ритъма на ежедневието си. Така че пожелавам на всички приятно начало на втори срок и успешен месец за четене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар