сряда, 25 май 2016 г.

May Duodecathon TBR

Преди да започна да пиша този пост реших да направя малко по-задълбочено проучване върху маратона, тъй като информацията, с която разполагах (макар и привидно достатъчна), не ми вдъхваше много доверие. Така попаднах на видео на създателката (кликнете тук, за да гледате), в което тя обяснява всички особености около събитието. Не ми се струва удачно да променя първия пост, в който говорих за маратони, затова тук ще отбележа една малка неточност, преди да се захвана с TBR книгите. 
Категориите, които създателката е избрала за настоящата година, не съответстват точно да даден месец, както си мислех аз. Всъщност всеки е свободен да избира каква/и книги иска да прочете според дванадесетте предложения, като, разбира се, до края на годината трябва всички да са изпълнени. Много се зарадвах на това уточнение, защото, ако трябва да бъда напълно честна, не бях особено навита на "Аудио книга". В момента съм по средата на една, Armada от Ърнест Клайн, и нито ми върви да я довърша, нито да започна нова. Поради тази причина сменям категорията с "Книга с любимия ти цвят на корицата". 
Маратонът ще се проведе от 25-ти до 31-ти май.
Регламентът не уточнява колко книги трябва да бъдат прочетени през тези няколко дни, затова си давам известна свобода. Единствените две заглавия, към които ще се придържам, са "Аз преди теб" от Джоджо Мойс и "Аз още броя дните" от Георги Бърдаров. Общото помежду им е червеният цвят, един от любимите ми. Също, че са две от малкото нови придобивки от течащия в момента Панаир на книгата. Очакванията ми са много високи, най-вече защото постоянно чувам страхотни отзиви - "Аз преди теб" е под светлината на световните прожектори, а дебютът на Бърдаров е повод за много дискусии в блогове, групи и различни събития.
Предполагам, че в периода от 25-ти до 31-ви ще успея да завърша и "Сблъсък на крале" от Джордж Р. Р. Мартин. Опитвам се да я привърша от около месец (в сравнение с "Игра на тронове" - един ден). Всъщност тя няма нищо общо с предизвикателството, но в духа на четенето само по себе си (и наваксването с книгите) няма да се спра от това да я приключа.
Дано седмицата е успешна не само за мен, но и за всеки от вас, решил да се включи с едно или повече заглавия в която и да е категория! В края на маратона, както винаги, ще публикувам пост с крайния резултат.
(И така, нета да открием сезона на книжните маратони. May the odds be ever in your favor!)

Няма коментари:

Публикуване на коментар