неделя, 31 юли 2016 г.

The Ultimate Game of Thrones Book TAG

Напоследък всячески избягвам таг постовете - писна ми от еднакви по смисъл въпроси, зададени по различни начини. Но пък видях The ultimate GOT таг в полето с известията си и преплитайки пръсти влязох, скролнах надолу и видях, че съм тагната! Благодаря на Мели! Няма как да пропусна поканата ѝ, въпреки отбягването на този тип постове, става ли дума за Игра на тронове - там съм! Каня Лияна, Теди и Габи да се включат! 

1. “We do not sow”: Книга, която не би си купил/а. Много книги не бих си купила. Все по-често влизам в книжарници и оставям книги, защото ми изглеждат твърде банални, посредствени или звучат като нещо, което ще мине през погледа ми и ще бъде забравено. Такова заглавие е "Двор от бодли и рози" от Сара Дж. Маас. Абсолютно наясно съм колко влюбени има в поредицата, особено във втората част, но трябва да съм напълно честна - едва ли някога ще си я купя. Новата трилогия на Сара не представлява особен интерес за мен.

2. “Fire and blood”: Книга, която предизвика силни емоции в теб. Последния месец прочетох няколко заглавия, които много ми се понравиха и ме накараха да си припомня какво е да се страхувам за героите, да се радвам с тях и да тръпна за съдбата им. Това са "Портретът на Дориан Грей" (убедих и няколко приятели да я прочетат, за да има на кого да се оплаквам) , "Перфектна химия" от Симон Елкелес и "Хиляда сияйни слънца" от Халед Хосейни.

3. “Winter is coming”: Любимото ти зимно четиво. С две ръце "Хари Потър и Философският камък". Препрочитането на първата книга се превърна в традиция за мен. Може би тази година за разнообразие ще чета новото прелестно издание на Егмонт.

4. “Family. Duty. Honour.”: Книга със силни семейни връзки. "Перфектна химия", "Звезди за Лола", "Реликвите на смъртните", "Пърси Джаксън и...", "Хари Потър" (приятелите са семейството, което можем да изберем.)

5. “Growing strong”: Книга, за която си имал/а ниски очаквания, но са нараснали. Знам, че за трети път споменавам тази книга, но "Перфектна химия" от Симон Елкелес. Също "Часът на чудовището" от Патрик Нес, The unexpected everything, "Гневът и зората", "Великият Гетсби", "Пророчеството на гарвана" и други.

6. “Ours is the fury”: Книга, която те е разгневила. The DUFF от Коуди Кеплингър. Чаках да се добера до книгата буквално години - може би около две. През какви ли не опции минах - поръчване на английски и испански, електронни формати, аудио книги... Докато не я прочетох за един от изминалите маратони. Разочарование. Ядосах се, защото това е един от малкото романи, които толкова дълго съм искала да имам и чета... И най-накрая историята се оказа нищо особено. 

7. “Unbowed. Unbent. Unbroken.”: Книга, към която имаш непоколебима отдаденост. Няколко са - "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак, "Гневът и зората" от Рене Ахдие, "Граф Монте Кристо" от Александър Дюма и "Игрите а глада" от Сюзан Колинс. Всяка една от тях има някакво сантиментално значение. Обожавам ги по една или друга причина.

8. “A Lannister always pays his debts”: Книга, към която се чувстваш задължен.  Не е само една книга, но все пак - "Дневниците на вампира" от Л. Дж. Смит, защото благодарение на нея (все си мисля, че тя е имала най-силно влияние) започнах да чета малко повече от обикновено, при това предимно съвременна тийн литература. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар