петък, 15 декември 2017 г.

Наваксвам, наваксвам #Blogmas2017 Ден 13, 14 и 15

Здрасти, как сте? 
Много благородно завиждм на всички онези блогъри, които смогват да пишат постове всеки ден. Още повече завиждам, че имат разнообразни и интересни теми, по които да разсъждават. Липсата на такива от моя страна стана причината два поредни дни да не пиша, но... Сега ми се ще да направя бърз ъпдейт. Жива съм. Малко ме наболва главата чат-пат, ама ще се живее. Ходя си на лекции, пиша си домашните. Предадох си черновата на курсовата, но от сега си знам, че другата седмица ще бъде върната с известно количество забележки, та ще има с какво да се занимавам през ваканцията.
Впрочем най-добрата ми приятелка се върна от Милано вчера (Дидко - тя вдъхнови поста с въпроси, който публикувах миналия месец). Прекарах половината си ден с нея в Дъ Мол, защото се бяхме разбрали да се съберем и да купуваме подаръци. Най-важното е, че купихме една на друга. Липсваше ми да я виждам и да слушам как се смее, супер позитивно ми е. Само дето ме заряза един час преди началото на лекцията ми, та трябваше да ходя да губя време в ДМ до университета с риск да изхарча и останалите си пари. Е ми. Поне си е тук и ще прекараме доста време заедно преди края на ваканцията. 
Утре мисля да прескоча до НДК, за да си взема някоя друга книжка. През седмицата нямах възможност, а неделя изобщо не ми е опция - ще съм в 18то за празника на японската култура. И за снимки. Не знам дали съм писала за това тук, но инвестирах в професионална камера и сега искам да снимам всичко. Буквално всичко. Точно каквото ми попадне. Ще използвам празника като извинение да снимам косплей костюми, суши и някакви яки работи. Разбира се, ще документирам тук, защото мисля, че ще е много интересно! Имам покана за концертната част (с много мрънкане си я изпросих, да не си помислите нещо), та и това ще бъде яко.
Та, уикендът ми като цяло ще бъде доста пълен. Ще ми се да намеря време да погледам малко драми. Остават ми 4-5 епизода от While you were sleeping, която е с любимия ми актьор Lee Jong Suk. Мъкна я откакто започнаха да я излъчват, а вече свърши, Диляна я изгледа, и аз... като цяло уча и играя на Симс, и отлагам гледането. Не е коректно, защото междувременно изгледах 3-4 мини драми в Нетфликс. А имам да изгледам и дравата на Каи... Ок, стига толкова.
Впрочем, видях, че Нетфликс са пуснали немски сериал, чийто сюжет много напомня на Stranger things. Казва се Dark. Гледали ли сте го и харесва ли ви? Мисля да го binge watch-на, но ще видим как ще стане това на фона на многото тестове и сесията, която се подава ей там зад ъгъла. 
Оки, време е за почивка. Ще се опитам следващите дни да бъда редовна, но с всекиден ми става все по-трудно да пиша, понеже не искам да повтарям едни и същи глупости и просто да губя както своето, така и вашето време. Ще се постарая. Имам една-две резервни идеи.
Сега ви желая лека нощ и усмихната събота!

1 коментар:

  1. Хаха и аз тези дни публикувах три дни в един пост. Мързел, скучно ежедневие..какво да се прави. А за серала, който напомня на Stranger Things - мога да го погледна, аз лично преди няколко дни изгледах Stranger Things и съм обсебена от сериала, не знам как ще дочакам 2019-та за трети сезон.

    ОтговорИзтриване