понеделник, 25 декември 2017 г.

Весели празници! Равносметка и победител от коледния Giveaway! #Blogmas2017

Здравейте, приятели! Весели празници!
Независимо дали празнувате Коледа или не, искам да ви пожелая щастие, здраве и успехи, прекрасни празнични дни и много незабравими моменти! И, разбира се, много желани подаръци! 
Преди да си кажем "чао" с Блогмас за тази година искам да обявя победителя от тазгодишния Giveaway. За изтеглянето му използвах сайта random.org, който от 12 участници изтегли номер трети - в списъка по реда на коментиралите Zineti Yetim! Честито, Зин, с теб ще се свържа (или вече съм се свързала)! А на останалите искам да благодаря! Благодаря, че отделихте от времето си, за да ми разкажете малко за себе си, а и за това, че четете! Значи много за мен! Надявам се да имам причина да организирам giveaway-и отново скоро, защото е страшно позитивно начинание - радостта не е само за победителя, но и за мен. Затова - следете блога ми за бъдещи подобни публикации! 

И тази година Blogmas приключи успешно! Е, с известно пропускане, неспазване на графика и на моменти доста скучни публикации, пълни с дърдорене за учене и разни такива ежедневни работи. Но ми беше забавно, надявам се и на вас да ви е било поне мъничко! Месецът ми стана малко по-щастлив благодарение на всички български блогъри, които пишеха. Поздрави и shoutout за тях, браво, че бяхте по-постоянни от мен и и не писахте по 4 дни в един пост!
Личната ми равносметка от тези 25 дни е следната: пих много шоколад и гледах много филми; целта в края на деня (да пиша постове) ми подейства страшно мотивиращо и ми помогна с останалите ми задължения - да, знам, че звучи малко странно; желанието ми за четене на книжки се върна, нищо, че не със същата сила като преди; време е да понаваля консумацията на шоколад.
 Не че много се претоварих този месец, но съм готова за почивка и време за съставяне на нови и разнообрани постове! Надявам се частичката от моя декември, който споделих с вас, да е разнообразила времето до празниците ви! Благодаря, че четохте! Сега казвам "Чао" на Блогмас, за мен беше истинско удоволствие! Весели празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар